Categories
טיולי ספארי באפריקה

אילו טיולי ספארי זמינים באפריקה?

ניתן למצוא טיולי ספארי ברחבי אפריקה, ממדינות מזרח אפריקאיות ידועות כמו קניה וטנזניה ועד למוקדי תיירות אקולוגית מתפתחים כמו מלאווי.

בחירת הזמן האידיאלי לביקור במדינה חיונית כדי להפיק את המרב מהחוויה שלך. צפייה במשחקים בדרך כלל עדיף לעשות בעונות יבשות שבהן ניתן לצפות בקלות בחיות בר, אך גם עונות הכתפיים מציגות אפשרויות נהדרות.

מהו הספארי בטנזניה?

טנזניה היא אחד מיעדי הספארי הקלאסיים של אפריקה, המפורסמת ביותר בזכות נדידת הגנו הגדולה שבה עדר של כשני מיליון גנו, זברה וצבי עושה את המסע השנתי האפי שלהם – עם טורפים רבים על עקביהם.

אבל בעוד שההגירה גונבת את חלק הארי (גניחה) בתשומת הלב, יש הרבה יותר במדינה, הן במגוון של חיות הבר והן בפעילות שאינה ספארי. מעבר לחמשת הגדולים, תמצאו צפרות ברמה עולמית, כמה מהמעקב אחר השימפנזים הטובים ביותר בכל מקום באפריקה, היסטוריה וחופים על החוף, וכמה טרקים מדהימים בקילימנג'רו.

להבין לאן ללכת, מתי ללכת ומה לעשות יכול להיות מסובך, אז הנה המדריך החיוני שלנו לספארי הטוב ביותר בטנזניה. חפרו וגלו את הקסם של טנזניה, אתם בסיבוב!

אילו מדינות הן הטובות ביותר לטיולי ספארי?

דרום אפריקה : דרום אפריקה מתהדרת בשילוב ייחודי של ספארי ותענוגות עירוניים, המאפשרת למבקרים ליהנות בשניהם. חובבי חיות בר יכולים לראות את חמשת הגדולים בשמורות הלאומיות ובפארקי המשחק שלהם, בעוד שאניני יין יעריכו את היינות המצוינים של האזור ואת המטבח ברמה עולמית.

ישנו מבחר רחב של פעילויות ויעדים שיתאימו לתחומי העניין של כולם, כמו אתרים היסטוריים, מוזיאונים, גלריות לאמנות, גלישה, גלישה, לווייתנים ופרחי בר. בנוסף, המדינה המגוונת הזו היא ביתם של כמה ערים מדהימות!

טיול בדרום אפריקה הוא הטוב ביותר בין מאי לאוקטובר, כאשר הדשא יבש ובעלי חיים קל יותר לזהות. חודשים אלה הופכים חופשות משפחתיות אידיאליות שכן פארקי ספארי רבים מציעים שירותים ידידותיים לילדים.

האביב הוא זמן יפה במיוחד לבקר בדרום אפריקה, עם עצי דובדבן הפורחים בחלקים הדרומיים ופרחי בר פורחים בקייפטאון ובג'ובורג. העונה הגשומה מסתיימת בדרך כלל בסביבות אוגוסט או ספטמבר, מה שהופך את זה לתקופה מצוינת לטיולי חוף כמו צפייה בלווייתנים בהרמנוס.

טנזניה : טנזניה מספקת כמה מחוויות הספארי הטובות בעולם. מהטבע הפראי של הפארק הלאומי סרנגטי והנדידה הגדולה ועד לחופים האידיליים של זנזיבר, יעד מזרח אפריקאי זה מציע משהו מיוחד לכולם.

מדינות אפריקאיות מעטות יכולות להתפאר במגוון כזה של חיות בר ושממה בתוך מדינה אחת, שלא לדבר על מגוון הזדמנויות הרפתקאות. לכן טנזניה מציעה חווית ספארי כל כך בלתי נשכחת – לא תשכחו אותה במהרה!

נוסעים לטנזניה בעונות היבשות, שהן מיוני עד אוגוסט. זה הזמן לראות את ההגירה הגדולה המרהיבה כשהגשמים הארוכים סוף סוף שככו.

בשלב זה, הפארקים הלאומיים פחות צפופים מאשר בעונת השיא ותוכלו ליהנות ממגוון רחב יותר של פעילויות. למרבה הצער, רמות הלחות עשויות לעלות באופן דרמטי מה שהופך את הנסיעה לא נוחה. יתר על כן, מומלץ להימנע מביקור בחוף האוקיינוס ההודי במהלך תקופה זו מכיוון שגשם כבד משבש את צלילות המים עבור צוללנים ושנורקלים.

קניה : הנוף המדהים של קניה, שפע חיות הבר וחוויות הספארי המרגשות ישאירו אתכם בוודאי עם רשמים מתמשכים. בין אם אתם מקווים לזהות את 'חמשת הגדולים' או לחקור את עמק השבר הגדול של קניה הדרמטי, ישנם אינספור טיולי ספארי שמתאימים לתחומי העניין והתקציב של כולם.

עבור כמה מחיות הבר האייקוניות ביותר של קניה, אנו מציעים להזמין את הספארי שלך בין יולי לספטמבר כאשר המדינה נמצאת בעונתה היבשה. בנוסף, זה הזמן שבו אתה יכול לחזות בנדידת הגנו השנתית של קניה!

בשלב זה, פארקים ומחנות ספארי פחות צפופים והמחירים נמוכים יותר. יתר על כן, הגשמים הקצרים שיורדים מנובמבר עד פברואר הופכים את נובמבר עד פברואר לתקופה אידיאלית לבקר ברמות הצפוניות של קניה, שם תוכלו לטייל בהר קניה או לצפות בחיות בר באברדרס.

העונה החמה ביותר של החוף היא בין ינואר לפברואר, אבל רוחות החוף הקרירות עוזרות לשמור על נוחות. זה החודש הזול ביותר לבקר במומבסה או במלינדי; עם זאת, גשם עשוי להתרחש בתקופה זו.

מָרוֹקוֹ : אפריקה מציעה מגוון של טיולי ספארי שיתאימו לטעם של כולם. מגלישת חול וספארי גמלים במדבר ועד לטרקים וקמפינג בהרי האטלס, במדינה הכובשת הזו יש משהו מיוחד לכולם.

אם אתם חושבים להזמין ספארי, הזמן הטוב ביותר להזמין הוא במהלך האביב (אמצע מרץ עד מאי) או הסתיו (ספטמבר עד נובמבר). בחודשים אלה יש פחות תיירים מתקופות שיא הקיץ והחורף, בנוסף מזג האוויר נוטה להיות מתון יותר.

מטיילים צריכים גם לשקול לבקר במרוקו במהלך האביב או הסתיו כדי להתרשם מהפרחים המדהימים שפורחים וליהנות מאקלים חם יותר. זוהי תקופה אידיאלית בשנה לבקר בחופים כמו Essaouira שכן הם יהיו נגישים יותר בתקופה זו.

לפרטים נוספים : ספארי קומפני